کشاورز قهرمان تنها و غریب
ســــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــا نیــــــــــــــــــــــــوز
قدیــــــمــــــــی ترین وبـــــــــلاگ روســـــــــتای ســـــــــــنا
درباره وبلاگ


سلام امیدوارم حالتون خوب باشه براتون آرزو میکنم روزی سرشار از موفقیت و کامیابی مدتی رو به دلایل مختلفی نبودم اما حالا باز برگشتم با امید به خدا و یاری شما فرهیختگان گرامی؛؛؛ اما یه دست صدا نداره دوست دارم دست به دست هم بدیم و تلاش کنیم برای ساختن و ابادانی روستای عززمان سنا دیار مهربانی های کم رنگ شده میخواهم بار دیگر قلم بچرخانم و بنویسم از کاستی ها و کمی ها از ساختن ها و ساخته های اینده از تلاش های مستمر مردم روستایم اما در این راه نظرات انتقادات و پیشنهادات سازنده شما مرا کمکی شگرف خواهد کرد پس منتظر دیدگاه های شما فرهیختگان گرامی هستم کوچک شما علی همرائیان نژاد 09175100853
آخرین مطالب
سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:, :: 11:15 :: نويسنده : علی همرائیان نژاد

با سلام  و عرض ادب و احترام

حوادث اخیر  من را وا داشت تا چند سطری گله و گلایه کنم 

کشاورز تیم فوتبال نوپایی که در طی چند سال  از بدو تاسیسش  تا کنون افتخار افرینی کند و بعد از قهرمانی در لیگ یک شهرستان به لیگ برتر شهرستان راه یابد .

اما این تیم مردمی و پر طرفدار شاهد  غربتی شده که  واقعا در حق و شان این تیم و این بچه های زحمت کش نیست  تیمی که توانست فوتبال روستا را دوباره جان ببخشد و احیا کند . تیمی که تمامی سختی ها را پشت سر گذاشت و یکه و تنها راه قهرمانی را در پیش گرفته است  .امروزه هزینه های گزافی صرف فوتبال میشود  اما متاسفانه هیچکدام نتوانسته اند دلهای مردم را شاد کنند  .اما کشاورزی که از دل مردم و جوانان به پا خواسته و چندین سال پشت سر هم افتخار افرینی کرده اکنون هزینه  پرداخت  حق ورودی به لیگ برتر را ندارد .

 چه کسی یا چه کسانی پاسخگوی این امر مهم هستند.....؟

ایا واقعا مزد زحمات این جوانان همین است .

 تنهایی و غربت   

 با تمام احترامی که به پیشکسوتان تیم مرصاد و مسئولین این تیم دارم ولی باید بگویم که دردانه  روستا تلقی شده هم در مسایل مالی و هم در حمایت و پشتیبانی   و از ان سوی دیگر تمام بار افتخار فوتبال  را کشاورز به دوش میکشد اری همین کشاورز غریب و تنها ....

 من دست یکایک بچه های پرشور کشاورز را می بوسم  همت شما وصف ناپذیر است  و اما کسانی که میتوانستند و یا میتوانید این تیم را یاری کنید چرا نشسته و کاری نمیکنید   چرا نمیخواهید این تیم در رقابت های لیگ برتر شهرستان  یعنی در سطح اول فوتبال شهرستان افتخار افرینی کند .

 چرا دست روی دست بگذاریم  چرا هیچ کمکی برای بهبود وضع مالی این تیم نمیکنیم براستی که اینچنین میخواهیم مزد  زحمات این جئوانان را بدهیم .....؟

من از برادر و دوست خودم اقای بهنام غلامی تشکر و قدر دانی  میکنم که واقعا یک تنه این تیم را تا این مرحله بالا اورده است  و همچنین تشکر میکنم از همه کسانی که این تیم را یاری کرده و به این تیم امید داده اند  و تشکر میکنم از مسئولین محترم روستا و عاجزانه از انها درخواست میکنم تا به فکر این تیم باشند و نگذارند اعتبار فوتبال روستای سنا زیر سوال برود .

 با تشکر 

 



نظرات شما عزیزان:

هلیای فراموش شده
ساعت21:41---21 آبان 1393
سلام عمویییییییییییییییی خوبیییییییییییییییی نمیدونم چی بگم ولی خیلی دلم برات تنگیدههههههههه هییییییی گوشیم خراب شد لاینمم پاک شد.ندارمت تو لاین .اگه این پی امو خوندی یه پیام بده تو لاین اددت گکنممممممممممممممممممممممممممم ممممممممممممم هیییی ...در پناه حق
پاسخ:سلام هلیا جان خوبی 09191608569 این شماره رو سرچ کنی پیدام میکنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 117
تعداد نظرات : 186
تعداد آنلاین : 1

****

جاوا اسكریپت

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.